PDA

Vis full versjon : Hvor sette tørketrommel?

Anjalef
22-05-11, 14:43
Jeg skal hente tørketrommelen min hos eks i morra, og lurer på hvor jeg skal sette den, kan jeg ha den i stua?

Har topplokk på vaskemaskina.

MiB
22-05-11, 14:48
Jeg ville ikke hatt den i stua :skrape:

Susanne
22-05-11, 14:49
Ville ikke hatt den i stuen. Kan du ikke sette denn oppå vaskemaskina da ? eller ved siden av heller noe ?

Susanne
22-05-11, 14:49
Jeg har hvertfall min oppå :nikker:

Zirkonia
22-05-11, 14:50
Ville hatt den på badet. Til nød på kjøkkenet. Hva med i en bod?

Ville ikke hatt den i stua nei :skrape:

arietta
22-05-11, 14:57
Iallfall ikke i stua nei. Hvor har du plass ellers da?

Anjalef
22-05-11, 14:58
Badet mitt er så lite, det er ikke plass te noen ting der.

Eneste muligheten er klesskapet (det er stort).

arietta
22-05-11, 15:00
Det blir vel ofte noe fuktighet av en tørketrommel, uansett hvor god den er.

Jeg tror at jeg, dersom jeg ikke hadde hatt plass, ville droppa tørketrommel. Evt sett på muligheten til å skaffe meg en frontmatet vaskemaskin i stedet for toppmatet.

hornberta
22-05-11, 15:01
Badet mitt er så lite, det er ikke plass te noen ting der.

Eneste muligheten er klesskapet (det er stort).

Sånn i forhold til brannfare, så tror jeg ikke inni et skap er så lurt. Har du ikke en bod eller noe?

Tàri
22-05-11, 15:04
Du kan ikke bytte vaskemaskin med x-en da? Så du får en frontmatet og får satt maskinen oppå??

Et klesskap er en brannfelle. Ville ikke hatt den i stuen elle rpå et soverom. Det kommer utrolig mye fuktighet ut av en slik maskin og du kan risikere å lage fuktskader i huset. Derfor er det best å ha den på badet eller i et vaskerom, fordi det er et våtrom.

Anjalef
22-05-11, 15:04
Det blir vel ofte noe fuktighet av en tørketrommel, uansett hvor god den er.

Jeg tror at jeg, dersom jeg ikke hadde hatt plass, ville droppa tørketrommel. Evt sett på muligheten til å skaffe meg en frontmatet vaskemaskin i stedet for toppmatet.

Jeg har kanskje en annen plan, kjøpe brukt vaskemaskin og sette trommelen på den når jeg har fått kjøpt ny vaskemaskin.

jammenatte
22-05-11, 15:05
Jeg har hatt trommel både på kjøkkenet, og under trappen slik at den forsåvidt sto i stuen ett sted vi har bodd før og den sjenerte meg ingen av stedene.

Anjalef
22-05-11, 15:08
Eksen har toppmatet vaskemaskin, badet hans er så stort at det var mulig å sette den på gulvet.

medsekkpåryggen
22-05-11, 15:29
Hva med ikke å ha tørketrommel da? Jeg ser behovet, for jeg kan nesten ikke leve uten min :knegg: men det GÅR faktisk an å satse på tørkestativ også, rimeligere er det også! Selv om det betyr mere mas med klesvasken da.

Susanne
22-05-11, 16:11
Hva med ikke å ha tørketrommel da? Jeg ser behovet, for jeg kan nesten ikke leve uten min :knegg: men det GÅR faktisk an å satse på tørkestativ også, rimeligere er det også! Selv om det betyr mere mas med klesvasken da.

:nikker: Jeg klarte meg fint uten. Men når vi flyttet hit, og enda ikke hadde fått tørketrommlen i hus enda. Så kjente jeg hvor mye nytte den var. Men har man ikke plass så har man ikke plass.

hornberta
22-05-11, 16:38
Vi er jo også bare to, og vi trenger virkelig ikke tørketrommel. Kanskje du kan spørre om han vil kjøpe den?

jammenatte
22-05-11, 16:51
Vi er fire og har ikke trommel, og jeg tilstår at jeg nok savner det fra tid til annen. Sånn som nå, med en 2 åring som nekter å bruke bleier lenger.. :knegg:

Men det fungerer helt fint uten også, kjedligere å henge opp klær enn å kaste i trommelen, men helt klart overkommelig arbeid.

Anjalef
22-05-11, 16:55

Jeg savner den, det gjør jeg, synd jeg ikke har fått hentet den før. Jeg bruker den egentlig ikke så mye, bruker den te håndkler, kluter, sengetøy osv. Også varmer den leiligheten hvis det er litt uggent her.

Anjalef
22-05-11, 16:59
Vi er jo også bare to, og vi trenger virkelig ikke tørketrommel. Kanskje du kan spørre om han vil kjøpe den?

Kan jo høre med han, men hva skal jeg selge den for? Det er en Zanussi 2006 modell. Eneste jeg husker i farten.

hornberta
22-05-11, 17:17
Kan jo høre med han, men hva skal jeg selge den for? Det er en Zanussi 2006 modell. Eneste jeg husker i farten.

Aner ikke pris jeg, men halv pris er vel vanlig når den er brukt, er det ikke?

Silav
22-05-11, 17:20
Hvis du ikke har plass på badet, så ville jeg heller solgt den :nemlig:

Vi er også bare to stk og klarer oss utmerket uten tørketrommel. Også når vi har vært tre stk har vi klart oss. Aldri savnet det, og aldri hatt det heller forsåvidt :knegg:

Sahina
22-05-11, 19:27
Vi har et lite baderom, og bruker vaskemaskinen til å ha stellematten på. Så i en overgangsperiode har vi tørketrommelen oppå oppvaskmaskinen i kjøkkenet. Men den skal tilbake til badet etterhvert.
Ville ikke hatt den i stua.